کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9327 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317911 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مهاجرت به ویندوز8 فقط از طریق ویندوز7

مایکروسافت جزئیات کاملی را در مورد نحوه مهاجرت کاربران ویندوزهای قدیمی به ویندوز جدید 8 منتشر کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ مایکروسافت تنها به کاربران ویندوز 7 اجازه می دهد بدون دردسر به ویندوز 8 مهاجرت کرده و از تمامی امکانات آن بهره مند شوند.
این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه ویندوز 8 را اعلام نکرده، اما تحلیلگران بر این باروند که نسخه نهایی ویندوز 8 تا ماه اکتبر یعنی اوائل پاییز در دسترس علاقمندان خواهد بود.
مایکروسافت به تازگی نسخه Consumer Preview ویندوز 8 را ارائه کرده که اولین نسخه بتای این سیستم عامل برای استفاده عموم کاربران محسوب می شود.
بنا بر اعلام مایکروسافت کاربران ویندوز 7 می توانند به راحتی تمامی فایل های داده، اطلاعات حساب های کاربری و تنظیمات ویندوز را به ویندوز 8 منتقل کنند. در مقابل کاربران ویندوزهای ویستا و ایکس پی اگر چه می توانند در صورت توجه به امکانات سخت افزاری مورد نیاز ویندوز 8 به این سیستم عامل منتقل شوند، اما هر یک تنها بخشی از اطلاعات قبلی خود را حفظ می کنند.
به عنوان مثال کاربران ویندوز ویستا تنها فایل ها، تنظیمات ویندوز و اطلاعات حساب های کاربری را حفظ می کنند، اما برنامه های نصب شده آنها پاک می شود. در مورد ویندوزهای قدیمی تر هم تنها حساب های کاربری و فایل ها حفظ می شوند. علاوه بر این به روزرسانی از ویندوزهای 32 بیتی به 64 بیتی هم ممکن نیست و مستلزم نصب همه اطلاعات قبلی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9870 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/04/14 تعداد مشاهده: 2022
سافت گذر
نظرات بینندگان

مسعود 1391/04/18 01:54
ما دزدا هم که باید کلا از نو ویندوز نصب کنیم !
چون حساب کاربری نداریم :D